czwartek, 16 marca 2017

Moje nowe miejsce w sieci - travelslow.pl

Tymczasem, zupełnie mimochodem, razem z mężem, stworzyłam nowe miejsce w sieci. Jeśli, tak jak my, nie przepadasz za typowymi relacjami z podróży, ale temat bycia w drodze jest Ci bliski, zajrzyj do nas!

Znajdziesz nas pod adresem: travelslow.pl

Zawsze marzyło mi się stworzenie miejsca w sieci, które będzie łączyć moje dwie pasje: podróżowanie i kulinaria. 
Początkowo takim miejscem miał być Plecak Pełen Smaków. Jednak przerwa w podróżach to nie jest najlepszy czas na pisanie o nich :). Plecak stał się blogiem kulinarnym.
Planując naszą podróż dookoła świata (która tuż tuż) na nowo pojawiło się we mnie pragnienie mówienia o byciu w drodze. Mam nadzieję, że tym razem uda mi się zrealizować to marzenie! 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz