czwartek, 11 lutego 2016

Drugie urodziny bloga i konkurs!


Kochani,
W niedzielę miną 2 lata od pojawienia się pierwszego posta na Plecaku. Z tej okazji postanowiłam zorganizować konkurs dla Was. Chciałam podziękować Wam za to, że jesteście ze mną, nawet gdy częstotliwość pojawiania się nowych postów nie jest zadowalająca.
Do wygrania będą trzy kolekcjonerskie opakowania kremu o pojemności 50ml, przygotowanego przeze mnie. Nie jestem żadną firmą produkującą kremy, robię je sama, w warunkach domowych, dlatego zgodnie z polskim prawem nie mogę podarować wam kremu. Ale kolekcjonerskie opakowania kremu, dlaczego nie? Mam nadzieję, że będziecie je odpowiednio kolekcjonować :). Takie kolekcjonerskie opakowania kremu stosujecie na własną odpowiedzialność (stawiacie na półce, oglądacie), nie biorę odpowiedzialności za stosowanie niezgodne z zaleceniami :D.
Co trzeba zrobić, aby wziąć udział w konkursie?
- Aby wziąć udział w konkursie należy dokończyć poniższe zdanie:
"Moje najpiękniejsze kulinarne wspomnienie z podróży to ...."
Odpowiedzi można zamieszczać na FB w komentarzach pod tym postem, na Instagramie pod zdjęciem konkursowym oraz na blogu w odpowiedzi na konkursowy post.
Spośród wszystkich odpowiedzi wybiorę trzech Laureatów. Po ogłoszeniu wyników poproszę Szczęśliwców o skontaktowanie się ze mną poprzez wiadomość prywatną, aby uzyskać adresy na które wyślę nagrody. Wyboru dokonam subiektywnie. Spośród nadesłanych odpowiedzi wybiorę te, które spodobają mi się najbardziej.
W konkursie mogą wziąć osoby, które ukończyły 18 lat.
Na odpowiedzi czekam do przyszłej niedzieli (28.02.2016) do godziny 24. Wyniki konkrusu ogłoszę do 01.03.2016r. do godziny 24. Nagrody wyślę do Laureatów około 7.03.2016.
Jeśli miałabyś/miałbyś ochotę podzielić się informacją o konkursie ze swoimi znajomymi możesz udostępnić ten post. Dzięki temu pomożesz mi dotrzeć do większej liczby odbiorców.
Zachęcam do wzięcia udziału w konkursie. Powodzenia!
P.S. Dlaczego kremy? Od jakiegoś czasu nosiłam się z zamiarem kręcenia kremów. Tematyka naturalnych kosmetyków bardzo mnie zainteresowała. Jesienią przyszedł moment, gdy obrażona na wszystkie swoje kosmetyki postanowiłam zupełnie z nich zrezygnować. Odstawiłam kremy, maści, płyny pod prysznic. Początkowo zaczęłam smarować się oliwą, olejem lnianym, kokosowym, aż pewnego dnia postanowiłam ukręcić swój pierwszy krem! Pierwszą inspiracją był dla mnie blog Klaudyny Hebdy "Ziołowy Zakątek". Zrobiłam swój pierwszy krem z jej przepisu i ... zapragnęłam więcej! No i zaczęły się eksperymenty :). 
Kremy przygotowuję tylko z dobrych, ekologicznych produktów. Ten, którego kolekcjonerskie opakowania są do wygrania, jest to mocno nawilżający krem do twarzy i całego ciała o właściwościach nawilżających. Odżywia skórę, łagodzi oraz działa przeciwzapalnie. Skład kremu jest kapitalny, znajdziecie tam takie składniki jak olej jojoba, ze słodkich migdałów, lniany, kokosowy, masło shea, woda różana. Wszystkie nawilżające, regenerujące skórę. Dzięki dodatkowi olejku z liści cytrusów krem pięknie pachnie.


1 komentarz:

  1. Ja natomiast zapraszam cię do wzięcia udziału u wyzwaniu fotograficznym !http://younglionessproject.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń