poniedziałek, 18 maja 2015

Dni, w które staję się włóczykijem


Są takie dni, kiedy zupełnie nie potrafię odnaleźć się w rzeczywistości. Moje myśli krążą wokół rzeczy, których nie umiem nazwać.
Myślę. Nie potrafię przestać myśleć. Myślę o tym co było i o tym co będzie. Gubię się w swoich myślach. Gubię się w tym, czego nie mam. I w tym co mam.
Są takie dni, kiedy chcę zmienić swoje życie. Teraz, już. Łapczywie szarpać za los, wyszarpać z niego to co moje.
Dni, kiedy uciekam w nieznane. Dni, które spędzam ze sobą. Dni, w które staję się włóczykijem.


Dni, kiedy w głowie leci mi ta [KLIK] piosenka. 

4 komentarze:

  1. Uwielbiam tę piosenkę! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Słomko, właśnie się ostatnio zastanawiałam dokąd nas opuścisz..
    Gdziekolwiek to będzie, albo i nie, życzę Ci spełnienia tu i teraz.
    Sobie też, bo to trudna nauka w świecie możliwości i tyluuu apetycznych smaków!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pewna, że będziesz jedną z pierwszych osób, które dowiedzą się o naszych planach, ale na razie ciiiichoooooszaaaaaaaa (:

      Usuń